kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BARNVAGNSDJUNGELN

Kategori: Allmänt

Jag måste införskaffa mig en redig sittvagn till pysen. Han kan ju inte sitta i den vi har, det finns ng inte någon mer osäker sittvagn!
Dock är problemet att jag inte vet vilken som kommer passa oss bäst. Köpa en ny vagn med både ligg och sittdel? Bara sittvagn? Sulky?
Jag vill ha han mot mig förstås, åtminstone än så länge så en med vändbart styre är ju att föredra. Men.. En med 3 hjul? 4 hjul? Svängbara hjul eller inte? GAAAAAH!!!

Vi va på BH och testade en ny vagn men icket.. Den satt han inte alls bra i. Åh va svårt detta är!
Han borde egentligen ha en som han sitter relaivt djupt i, men han är så nyfiken och vill böja sig fram så inte en föör djup. Jag är inte sugen på en stor och biffig Emmaljunga men finns inget annat så...
fullt liggläge behövs inte men nästan för han somnar ju emellanåt i vagnen så what to do?
Jag vill inte lägga ut flera tusen på en vagn men inte heller vill jag ha en skruttig en. Dom på blocket är inte tilltalande och jag vill inte köpa en helt ny, då dem är dyr, så vad fan göör man?!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: