kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

WASH IT AWAY

Kategori: Allmänt

Gissa om tvättmaskinen går varm hos oss idag! Jag började redan tvätta vid 8 och hade jag haft en tumlare så hade jag rivit ner allt jag kommer över för att tvätta, men nu med torkställ så tar torkningen lite längre tid. Orkar ju inte sätta igång torkskåpet, det blir bara i absoluta nödfall I tell you!!

Min underbara karl kom hem i natt efter en sväng på stan, och tog sig lite nattmat. Imorse när vi klev upp så såg vi att kylskåpet var öppet. Undra vem som glömde stänga?
Inte mer att göra åt saken än att stänga dörrn och slänga allt som inte är så fresch. Karlar... :P

Inge regn idag iaf! Heja uppehåll och heja solen! Ge mig sommar för tusan! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: