kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

VILODAG?

Kategori: Allmänt

Näe söndagar är det full rulle också!
Vi vaknade tidigt, som vanligt halv 7, käka frukost och träna lite i hoppgungan som vi brukar och sen kom den efterlängtade förmiddagsluren..GUD så skönt att få sova lite till ;)
Vaknade av telefonen som ringde och på andra sidan luren va det Gojj som ville leka lite. GIVETVIS!!
Vi vaknade till, tog oss en prommis på Coop, handlade lite saker och knata hem igen för att vara redo när Gojj och Lovis kom på besök.
 
Vi gjorde kycklinggratäng, käkade chips, matade ungarna, lekte lite med dom, ventlierade och kollade in jollyrooms rea :P Haha, ganska awesome! Dessutom så lånade jag  ut tvättmaskinen så damen kunde få tvätta kläder och lukta gott på sjukis :P
 
 
Sen kom Erik hem en snabbis och sen kom både mamma och Miranda förbi och Erik kom hem igen så helt plötsligt var det fullt här hemma! Härligt!
Edwin fick en ny skjorta av sin mormor och en leksak som är JÄTTEJOBBIG, så han var gladast i världen. Nu sover lillpysen och skönt är väl det!
 
Jag ska ta tag i tvätten, disken och jag funderar på en runda med dammsugaren men egentligen vill jag skura golven fast vi har inge skurmedel så jag avvaktar med städningen tills imorgon. Ska se om jag kanske hittar motivationen att göra lite plankan och armhävningar så att jag inte förfaller helt! Börjar känna mig riktigt ur form..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: