kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

VAD HÄNDE?

Kategori: Allmänt

Jag gjorde en liten ändring i hanteringen av mitt barn på natten. När han börjar knöla och skrika så väntade jag ett litet litet tag innan jag gick in, istället för att springa dit direkt som jag annars gör, och han hann somna om innan jag klev in. BÅDA GÅNGERNA!
Det var inga långa stunder han skrek till, inte ens en minut tror jag så det kändes inte så hemskt att låta han va ett tag.
Han sov hela natten fram till halv 6 i morse. Vi klev upp strax efter 6 och åt frukost och han var så extremt hungrig att han slukade värsta mega grötskålen och lite päronpure, messmör och en halv banan som jag lyckades få i han utan alltför mycket lirkande ;D Känner framstegen!
Nu hoppas jag på att det vänder och fortsätter i denna stil, han mår nog bättre själv av att jag inte är där å kollar och petar på  han så fort han gnyssar till. Tror ni inte det?
 
Vi har gjort våfflor till lunch och tänkte ta oss en tripp till Nydala men när jag lämnade far och son för att få tvärduscha så passade dom på att ta en liten power nap så nu sover dom och jag nördar här såklart.
Har tänkt rensa lite mer kläder och lägga ut på tradera. Jag fattar inte ens varför jag har kvar det som är i garderoben, jag gillar inget av det. '
 
Hejsvejs!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: