kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

STORA KILLEN!!

Kategori: Allmänt

Jag testade idag att VÄNDA på sittdelen så han sitter FRÅN mig. Känns jätteskumt! Vill egentligen inte ha han från mig, vill ju se mitt lilla guld, men han verkade då trivas bra mycket bättre. Han va så snäll och satt fint i vagnen så.. Ja.. jag ska testa imorgon igen och se om det blir likadant, om han trivs lika bra då så måste jag överväga den där nya vagnen jag vill ha från Crescent. Shiit... :S
 
Under tiden han åkte vagn sittandes FRÅN mig så försökte han inte en ända gång att kravla sig ur bältet, hänga sig över kanterna och kika framåt. Han va mycket snällare, men det kanske bara va av ren slump. Han hade ju faktiskt nyätit också :P
 Inte för att det bruka spela ngn roll men..
 
Ååhh! Jag känner mig kluven gällande detta med ny vagn. :S Jag har kollat ut några och den jag fastnat för mest är Crescents nya sittvagn. Finns för 1999;- på både Barnens Hus och Jollyroom. Ska provsitta Edwin  i den imorgon och sitter han bra, för jag har redan testat styrt den och I LOVE IT, så måste jag överväga riktigt ordentligt att köpa den.
 
HJÄLP!! Som vanligt är jag helt off i skallen, är det alldeles för tidigt för mig att göra såhär? VÄnda han från mig..?
 
Han har ju iofs velat sitta upp hur länge som helst! Redan i liggdelen så dög det inte att ligga längre, han skulle ju prompt sitta från 4 månader typ, fastän han inte orkade det så fick jag göra nå mega-mek för att få han på plats i sittdelen. Han älskar ju att sitta och hänga med och jag verkar ju inte inressera honom längre så vad ska jag göra?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: