kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

REA!

Kategori: Allmänt

Jag älskar sista spurten på rean! Har fyndat massor idag!

Det blev både ett par linnen till mig, för 30 kr styck från H&M, samt 6 bodys och en munkjacka från Lindex till min favorit pojke Edwin!
Underbart! Spenderade ca 300 kr på 2 stora kassar kläder till mig och han. Förstå så underbart!! Jag tycker faktiskt att jag förjtänar lite nedsatta kläder!

Har hunnit med en hel del idag faktiskt. HÄmta med. jobbat, shoppat, fika-möte, hälsa på Gojj & Lovis, göra en megasats med barnmat samt biffar med löksås till jag och babe. Nu är det tvätt som är igång, disken är bortgjord, barnrummet har fått sig några hyllor och nu tänkte jag ta tag i räkningar och småplock och njuta av kvällen. Har ju dessutom cyklat överallt idag så det känns bra också.
Måste få igång fläsket nu för OJ OJ vilken fågelskrämma man blivit!!

Imorgon ska jag se till att få en tårta gjord och MINST en promenix inbakat i ett ärende, det här blir inte bra annars.

Sådär ja.. lite update för er nyfikna snokar :P

ADJÖ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: