kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

QUINNA

Kategori: Allmänt

Städ-disk-tvätt-mat-barnhantering och blomvattning har kvällen bestått av. Lillemannen blev helt plötsligt megatrött och slocknade klockan 18 redan så morgondagen kommer inte bli så himla skoj för pappa Erik som ska ha hand om Ed medan jag jobbar.
Får se hur natten blir också. Vi fick i honom middag, banan och lite välling så han borde ju stå sig tycker jag..
Vaknar han i natt av ren och skär hunger så måste vi ju ge honom lite till men förhoppningsvis somnar han om igen.
 
Ett extra långt pass blir det imorgon och efter det ska jag nog försöka att ta mig en kvällspromenad. OM Erik är hemma förstås.. Vet inte om han ska ut till ngn kompis stuga, då blir jag ju solo så ingen promenix då inte.
Tänkte som försöka mig ut varje kväll efter 19 - 20 tiden då lilleman lix sover. Måste få fart på stockarna till ben så jag får lite kondis och kommer i form  igen.
 
Usch bara.. Mot köket igen då..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: