kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MASCARA

Kategori: Allmänt

Hahahah!!
Jag har använt så dåligt med mascara, eller.. Jag använder så sällan smink så det mesta hinner bli gammalt. Min mascara märkte jag nu, är helt ihoptorkad. Jäääävulskt kul :P
Haha..! Men så äre. Jag har inte tänkt prioritera massa tid på att sminka mig när jag hellre kan lägga lite tid på Edwin.
 
Jag brukar faktiskt färga fransar och bryn så då slipper jag för det mesta använda smink. Det är väl en färgad dagscreme med lite bronzing i som jag kan använda mig av när jag vill va lite extra fräsch. Annars äre inte mkt spackel från mitt håll. Tycker att det känns lite... Ja. alltså massa smink, lager på lager, på sommaren är fan inte fint.
Undantag för fester, då kan man få piffa till sig, men till vardags? Varför? Det tar sån tid!! Det är så onöddigt dyrt att köpa mer spackel med jämna mellanrum för att man använder så mkt att det taar slut fort. Usch bara.
 
Tacka vettja Au Naturel ;P
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: