kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

LIFE IS LIFE

Kategori: Allmänt

Upp upp, och ner å ner...  Upp upp och ner å ner.. And so on.
Man ska väl inte klaga, finns ju dom som har det värre här i världen. Typ dom i inlandet t.ex ;P
 
Onsdag har blivit massa promenader, flera timmar faktiskt. Barnmatslagning och städning samt lite utemys med sommarpojken min!! <3
Imorgon har vi en späckad dag. NUS, OTC och sen hem å..? Baka inför tant Linas besök :D Äntligen ska jag få bli av med lite babykläder och möjligen att man kan pracka på lite annat med damen  hem? ;P
 
Adjöken adjö!
 

Kommentarer

  • Lina säger:

    Ha, ha, ha, för det första! :) Ed:s min på denna bilden, PRICELESS! Det ser ut som om han tycker sin far är bland det underligaste han någonsin stött på! :)

    För det andra! Vi inlandbor må inte ha tillgång till ambulans och såna bekvämligheter, men då bli vi fan härdade också, stadsfjolla! :P

    Och för det 3:e! JAAAAAA Pracka på mig hur mycket du vill! :) Ha, ha, men baka behöver du inte göra, jag är redan fet nog, ryms snart inte på vågen längre. :)

    Syns imorrn! Kram

    2012-07-04 | 23:29:19
    Bloggadress: http://www.en-ny-tid.blogspot.com

Kommentera inlägget här: