kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

LESS

Kategori: Allmänt

Gud så trött jag är. Överallt!
Vet knappt vars jag ska ta vägen.
 
En hård tag på jobbet" och 3 more to go innan det är ÖVER!
Lite extra tid dom kommande tisdagarna får jag räkna med att spendera på worket och ifrån Edwin, men det gör inget. Då blir han bara gladare när han väl ser mig ;)
 
Sitter nu fortfarande och letar vagn. Jag vill fanken ha en Crescent, en sån där sittvagn med vändbart styre. Det finns en på blocket men.. Ja.. ögat njuter väl inte särskilt mkt när man ser den. Dock är ju inte det det viktigaste, så länge Edwin sitter bra i den så är det ju mission completed.
 
Annars så håller jag på med det gamla vanliga.. Tvättar, städar.. ja... tänkte försöka ta mig an detta köksprojekt och barnrumsprojekt jag har lagt tid åt att planera ihop. Går inte så bra att utföra men nångång lossnar väl tummen ur.. ja..ni vet ;P
 
Ne, tvi vale, nu måste jag få mig en sockerchock så jag orkar tömma maskinen. Adjökens

Kommentarer


Kommentera inlägget här: