kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

HÄRLIGT VAKEN

Kategori: kärlekskrypet

Det är ibland skönt att vakna samma tid varje morgon och få köra igång med de rutinerna man börjat skapa för lilla Eddie. Halv 7 varje morgon tar vi tag i dom inbitna rutinerna efter en natt som aldrig är lik den andre.
Hur har ni andra det med sömnen på dom små liven? Min pojke sover inte hela nätter, har aldrig gjort, gör era barn det? Hur gör ni för att få dom att göra det?

Jag vill hemskt gärna sova en hel natt men att tillämpa någon Anna Whalgren metod känner jag inte hemskt mycket för att göra. Då testar jag nog hellre mitt egna sätt och låter det får ta den tid det tar.

Mycket morgon babbel. Nu ska vi se lite barnprogram och fortsätta träna i hoppgungan nån minut till innan vi myser ner oss för lite frukt, vatten och våran förmiddagslur ;)

Kommentarer

  • linda säger:

    Lowan sov hela nätter fram tills för några veckor sedan, inte roligt att gå från sovande nätter till att hon vaknar för mat 1-2 ggr när man är van något annat. Men samtidigt sover hon ju hela natten annars hon vaknar ju aldrig för att vara vaken på natten.

    Däremot sover hon väldigt väldigt lite på dagen och jag lägger henne mellan 18-19 varje kväll. Men varför hon sover dåligt på natten är för att hon är hungrig hon äter verkligen skit dåligt på dan.

    Funkat för oss
    Samma typ runtin varje dag, har provat med att bada på kvällen också, att släcka ner och varva ner gör vi med pojken.

    2012-07-10 | 07:24:23
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se

Kommentera inlägget här: