kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BJURHOLMSDAGARNA

Kategori: Allmänt

Som jag tror att jag skrev i några tidigare inlägg så spenderde vi en hel dag nästan, ute i Bjurholm och hälsade på mamma i söndags. Det är alltid lika kul att träffa la familia, dock inte ett dugg kul att vistas i Bjurholm. Usch vilket jävla ställle alltså! Urkel, får bara hurven när jag tänker på skiten. Önskar att mina syskon kunde klippa navelsträngen till mamma så hon kan få flytta därifrån och till ett ställe där folk inte är helt bortblåsta i skallen.

Folket man råkar se/träffa är ju EXAKT samma folk som fanns där när man flyttade för 10 år sen.
Den ända skillnaden är att folk har kläckt ur sig fler ungar, bytt flick/pojkvänner och möjligen tappat ett par eller lagt på sig lite kilon.
Rent pinsamt! Sen måste väl dom intala sig själv både en och annan sak för att orka med det tragiska livet dom skaffat sig. Usch så pinsamt. Det är nästan så att man vrider sig och själv blir generad över graden på pinsamhet, tur man inte hänger kvar i Bjurholm. Snacka om att aldrig ta sig nånstans i livet om man stannar kvar.

Men, nog om det. Jag bor ju inte där så de miserabla nunor som vandrar runt gatorna behöver jag ju inte plåga mina ögon med mer än en gång per år. SKÖNT!!

Härligt att ventilera lite avsky. Ha en bra dag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: