kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

ÅNGVÄLT!!

Kategori: Allmänt

Jisses! Som jag gått på idag! Kört i 190 hela dagen känns det som! Härligt! Nu kommer jag sova extra gott ;)

En liten sammanfattning kanske? :)

Brödbak, tvätt, disk, spis/ugn-skrubbning samt kakelskrubbning och rengöring av handfatet på toaletten skedde före/under lunchtid.
Sen när min älskade lille man somnade så passade jag på att rengöra gamla barnvagnen. SOM NY blev resultatet. Är mkt nöjd med mitt work med tanke på hur lortig vi gjort den innan ;P

Sen fick min karl en idé om att byta ut våra köksmöbler till några som fanns i gamla mormors hus. Jag har inte brytt mig om kökets möblemang för jag har inte känt att jag hittat de rätta bordet att ha där inne men nu är vi en bit på väg :D
Från tråkig furu till charmigt äggvitt.

Lite i val och kval hur vi ska göra med placeringen av det samt om vi ska ta en soffa eller bara stolar. Återkommer om det plus bilder såklart!!

Handla, panta flaskor, gått med sopsamlingen och placerat om lite blommor har även det blivit av. Och med lite tur så har jag energi över imorgon till att dammsuga, byta sängkläder, skura golv, rensa rabatten och leta fram lite skrot i förrådet som ska iväg ;)

NOG FÖR IDAG: ADJÖ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: