kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

ÅNGER

Kategori: Allmänt

Vi har haft en händelserik dag. Vakna tidigt och eftersom mitt lilla hjärtegull vägrade sova på förmiddan här hemma så tog jag en power walk med honom och det tog inte många sekunder innan han somnade.
 
Stegade på duktigt och raskt en liten runda och sen avslutade jag power walken med att köpa lite nytt och gott till frukost på Ica Mariehem och sen ni.. Sen sprang jag jävlar hela vägen hem! :D Haha, jag gjorde faktskt det! Tog skogsvägen via vattentornet så det var lite sköna backar med i rundan så det kändes fasen jäkligt gött i kroppen sen, och fortfarande ;)
 
En sväng på returmarknaden, apoteket och NUS blev det också. En gåvagn, lite leksaksbollar och laxeringsmedel blev dagens inköp så nu hoppas jag att lillemans mage ger med sig och fungerar som normalt om ett tag för det är inge roligt att det är lite rött i bajset. Lillstackarn <3
 
Näe, mer frysta hallon och lite mer barnvagnsspan ;) ADJÖ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: