kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

YRVÄDER

Kategori: kärlekskrypet

Ja gissa om man blivit nollad sen Edwin kom.. Nu kan jag verkligen vara praktexemplet på den typiska Dumma Blondinen. Hujedamig!

Idag är det återigen en skoldag för oss och sen ska vi posta iväg lite paket och sen blir det en powernap. Tänkte köpa mig en ersättning och testa ge han som komplement för han verkar inte bli nöjd av min mjölk längre. Dessutom så äter han bättre i flaska så nätterna kanske blir lugnare för oss med flaskmatning för då kanske han kan sova i sin egen säng.
Jag hade ju köpt ett sånt där snuggle nest men han hasar sig ur det så det åker iväg. Han använder gips-benet och hasar sig ner och ur nestet så jag känner mig inte riktigt s'äker att han han i det.

När Kim var här igår så kom hon med den briljanta idén att lägga ner honom i spjälisen med en av mina tröjor, så att han känner min lukt då kanske han sover bättre och igår fungerade det, nu ska jag ge det ett försök ikväll också. Jag har alltid på mig en svart stickad kofta på kvällarna, den är som mysig, så om jag virar in han i den när han har somnat efter kvällsmaten så kanske han till slut kan sova själv och vi får tillbaka våran säng.
Inte för att det inte är mysigt med lillemannen i sängen, men det är mer för att ingen av oss sover bra när han sover med oss så det är för allas eget bästa :)

Näe, nu måste jag mata och packa klart inför dagen. Adjöken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: