kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

VADÅ BLOD? :O

Kategori: Allmänt

Ja gissa om man har yr-hjärna nu för tiden.
Jag kan inte påstå att det är amningshjärna för jag håller ju på att sluta amma så nu är det bara på morgonkvisten han får en skvätt men det verkar inte duga åt honom för grinigare unge får man leta efter!
Ersättning och flaska tar han mer än gärna, om det är rätt temperatur märkte jag idag att det gör tydligen mega skillnad för Edwin. Så det är ju bra att det fungerar. Synd bara att det ska ta sån himla tid med att få slut på mjölken. Jag veet att det stimuleras allt eftersom han får amma men jag önskar ändå att det gick lite fortare att få bort dessa juver som bara är i vägen!

Sen har jag ju typ blivit "normal" tjej. Jag har fått mens!
Jag har säkert inte haft mens på 1,5 år så det är väldigt ovanlgit för mig. Trodde ju först att det var nånting som har spruckit eller nån annan anledning, det tog mig 3 dagar att komma på att det faktiskt kan vara mens.
Heja tjejen!! :P
Så hajj är jag på den kvinnliga kroppen. Det var verkligen det abslolut sista som slog mig i tanken för jag ha ju PCO och då är blödningar väldigt sällsynta men tjoflöjt! Vilken lättnad över att jag itne gått sönder då ;)

En yr dag på skolan och nu har jag handlat och matat lilleman så nu inväntar jag att lillasyster Miranda ska komma med en subba som vi ska smaska på. Hon ska nämligen ut på krogen ikväll så då får hon komma och mellanlanda här, kanske kan jag få lite tid att göra nånting annat, typ baka medans hon snällt besöker oss.

Ja usch, nu ska jag lägga mig brevid min älskade Edwin och vila lite. Adjöken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: