kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

STILL GOING STRONG.

Kategori: kärlekskrypet

Sliten efter en jobbig natt.
Det var första natten vi körde med ersättning och det fungerar väl bra mycket bnättre än bröstmjölk men han fick ju sova så otroligt mycket igår så natten var jollrig.
Ska försöka hålla han lite mer vaken idag så kanske vi kan få oss lite ordentlig sömn natten som kommer för vi har en redovisning inför morgondagen att vara förberedda på klockan 11 så det gäller att vi är på hugget ;)
funderar på om jag ska ta mig mot strömpilen sen och gå på H&M där för dom har bättre utbud än city. Har ju kikat in ett par jeans som jag skulle vilja ha så jag hoppas dom finns kvar i rätt storlek.

Edwins fot ser mycket bättre ut iaf! Dom trodde att det skulle bli gips i 8 veckor och sen operation, men redan nu efter gips nr 2 så ser allt superduper bra ut och ser det lika bra ut nästa vecka så ska vi operera veckan därpå! Gud så glad jag blir :) Kanske det reder sig till slut :)

Nu ska vi klä på oss och gå och handla lite småttigt och gottigt (=mango), inför kvällen så vi har något att göra medans pappsen jobbar och sliter.
Sen ska vi en tur på expo och BVC.

Adjöken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: