kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

PYRET

Kategori: Allmänt

Ja mitt lille hjärtegull håller mammsen vaken om nätterna och dagarna. Känner mig som en väldigt trött människa och är så yr att jag t.om lämnar mina nycklar i låset på ytterdörren! SMIDIG TJEJ!!
Vet inte om det är demens som tjuvstartar eller vad som händer men yr i bollen, mer än vanligt, har jag verkligen blivit.

Lilleman har haft en jobbig natt med skrik och panik mest varje vaken stund. Han får sån panik över hungerkänslorna att det blir gallskrik så pojken nästan svimmar av! Enligt mor min så var jag likadan när jag var liten så det är väl det.
Jag testar med Minifom droppar nu och det har än så länge, inte gjort någon skillnad i skrikandet. Det ända som egentligen har skett är att han inte bajsar 16 ggr om dagen, fast det slutade han med innan jag köpte Minifom så jag vet inte vad det är för något fel. Kanske är det växtvärk? Han har ju skjutit i både längd och vikt så det knakar väl i fogarna på lillstackaren :P

Ikväll blir det födelsedagskalas hos Darlings vän och sen kanske det blir en mysig liten stund hemma och förhoppningsvis lugn stund, då kanske jag ska försöka passa på att vila nån timme.

Ha en bra helg,  adjöken adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: