kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

ÖRNSKÖLDSVIK

Kategori: Allmänt

Nu har vi kommit hem från en hel och härlig dag i Övik hos min mormor!
Hon hade ju inte fått träffa Edwin än och nu äntloigen har vi hunnit med ett ordentligt besök där också :)
Det blev dessuto "första gången" för ganska mycket!

*Första gången vi tog Edwin på en längre biltur
*Första gången han träffade mormorsmor
*Första gången vi lämnade ifrån honom,
dock bara 30-40 minuter så vi kunde handla men ändå!
*Första gången han fick följa med på resturang

En helspäckad dag med andra ord!
Att vara utan honom medans vi handlade var helt sjukt jobbigt! Kände mig så stressad och ville bara hem till mormor så fort som möjligt fastän jag visste att det gick hur bra som helst för henne att ta hand om han. Edwin sov mest och det visste jag ju men ändå, det var grymt jobbigt.

Nu blir det lite kvällsmys innan det är dags för sängen. Imorgon har vi en ledig dag och jag tror vi ska hinna med att försöka få in en prommis till min dam jag är ledsagare åt. Hon kan behöva lite besök och sällskap också :)

Ha det gött!!

Kommentarer

  • cicci säger:

    jag vet hur de är tar bara en minut ifrån att man lämnat skrutten tills man vill tillbaka och bara vara där!

    2012-01-30 | 12:26:31
    Bloggadress: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: