kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

LILLEMAN

Kategori: Klumpfoten

Ja huvva va min lilla skrutt är grinig och ledsen över att foten/benet är fastgipsat i tyngre gips. Det är dessutom mer vinkling på foten så det känns väl lite annorlunda skulle jag tänka mig. Lilleplutten min då :/
Ingen sömn för någon i huset när han är på detta humör.

Idag ska vi upp på skolan för ett mentorsamtal och planering för resterande termin och sen blir det att handla lite saker på apotek till plutten så man är garderad för alla möjliga oväntade saker som kan komma.
Efter det ska vi minsann köpa ett Snuggle Nest av en tjej och jag måste inföskaffa lite andra dinappar för dom jag har nu är inte okey till pyret när han flaskmatas.
Sen har vi hushållsarbetet kvar och med lite lite tur kanske man till och med kan få sig en liten skvätt sömn innan pappsen kommer hem så vi är pigga och glada? :)

Ha de!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: