kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

KLUMPFOT

Kategori: Klumpfoten

Mitt lille hjärtegull har hållt mig vaken hela natten. Kan tänka mig att det blir likadant idag för grinigare bebis får man leta efter. Han håller på vänja sig med gipset så det är lite grinigt och jämigt för honom stackaren.
Sen har inte natten varit lättare då jag fick mjölkstas eller mjölkstockning igår. Låg med extrem feber, frossa, svullet, klumpigt och rött bröst och kallsvettning hela natten så jag är lite mörbultad. Nu är bröstet bättre men jag har kvar lite feber och framför allt har jag kvar skallebanken. Den vill tammetusan aldrig släppa tror jag, sjukt jobbigt..

Annars är det en dag jag kommer att spendera i lugn och ro inomhus. Möjlighen att jag måste ut på Ica för att införskaffa mig Alvedon för jag har en känsla av att jag kommer måsta vara solo idag/ikväll så det är väl bara att ta tummen ur arslet och klä på sig varmt för en liten promenix. Kanske Edwin kan sova mer än 30 min ifall jag tar mig en lite längre prominax?

Jaha, då börjas skriket igen.. Over and out.

Kommentarer

  • Jezzica säger:

    Men lilla Edwin, vilken liten kämpe alltså! ♥ Och så du, huga jag har aldrig haft stockning men hört av vänner att det så kopiöst plågsamt. Hoppas verkligen det går över för dig! Jag var så nojig förra vintern när jag var ute och det blev kallt om tuttarna så jag brukade stoppa in Willes blöjor i bh:n. Haha. Sån är jag! :P Knasboll! :S



    Hörde att Erik skulle med och spela, Jonas får nöja sig med att titta på idag, typ första gången ever jag sade nu får du ta hand om Wille, jag är TRÖTT och har så in åt skogen ont i kroppen. Höften låste sig i natt jag fick stå och rulla höfterna och stretcha typ 1 timme hjälpte föga. Fan jag är gravid i 9:e månaden, 28 dagar kvar...Jag måste också få ta det lugnt ngn gång! :P



    Hoppas vi ses snart igen, det är så kul och umgås med er! :)

    2012-01-13 | 18:05:20

Kommentera inlägget här: