kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

HICKIDIHOPP

Kategori: Allmänt

Ja min lilla bebis är så konstig :P Det är verkligen en nattbebis än så länge!
I natt när jag hoppades på att det skulle bli lugnt och skönt så har parveln legat och gnnytt, gnussa, stånka och smaska som.. Ja, jag vet inte vad! :P
Söt som få är han ju men jag tänkte ju att lite mat skulle dämpa dessa läten men icket. Vssa av gångerna har han bara velat ha en mysig mammis omkring sig, då blir han lugn :) Mammas lilla <3

Idag är det  dejt på stan och ett ärende som ska göras. Måste på arb.förmedlingen och hämta ut ett papper till CSN så jag får högre bidragsdel och mindre lån nu när skolan dragit igång igen.
Sen är det lekdags med Gojj och Lovis. Undra om jag klarar av att mata runt vagnen på stan utan att köra på folk? :P Ha lite svårt med avståndsbedömningen fortfarande :P

Nu är det mys med hick-pojken. Kanske vill han äta snart eller bara mysa igen? :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: