kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

HEKTISKT

Kategori: Allmänt

Ja nu har jag gjort bort första skoldagen. Himmel och plättar va det kommer att bli hektiskt för mig ett tag framöver. Det blir inte mkt jobb gjort, det är ingen superhög prioritering i alla fall. De dagarna jag inte är i skolan kommer jag verkligen att supernjuta av att vara hemma med go pojken och då vi inte är hemma eller i skolan så kommer vi vara på sjukhuset och gipsa om benet så nu är det mystid varje minut för oss!!

Jag ha ju ändå shyssta lärare nu som tillåter mig ha med mig plytet på föreläsningarna och redovisningarna i den här kursen, det är ju supernajs, för det är verkligen SKITMYCKET föreläsningar, typ BARA föreläsningar. Men det kommer nog gå bra :) Kommer dock vara väldigt tacksam när pyret bestämmer sig för att vakna mitt i en förläsning, helst den tråkigaste, och bestämmer sig för att vara hungrig! ;) Då glider man igenom lite på bananskalet ;)

Humöret känns lite bättre och vardagen är lite mer stabil och jag tror det här med gipset har nästan glömts bort av lillen. Han är så otroligt stark och viftar på det benet minst lika mycket som det andra, så det är nog inget han störs av längre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: