kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

GNUSSEGULL

Kategori: Allmänt

Det är så mysigt att se lilleman ligga och gnussa, gny och vifta hej vilt med armarna när han sover. Han är så fasligt söt! Sötare blir han då ögonen öppnas, eller ett iaf, och han slänger ett getöga på mig och suckar för att sen somna om och fortsätta sina vilda drömmar.
Haha, han är typ som jag är när jag sover då jag inte har han brevid mig ;) Mysplytet

Det har inte blivit så mkt sömn för mammsen i natt.. En ganska jobbig lördagkväll/natt blev det tyvärr men det tar vi väl igen idag? Ska försöka hinna med en liten promenix och sen ta itu med alla kläder igen. Ha rensat ut preggo kläderna och överflödiga kläder men har en hel del kvar som jag tänkte ta itu med idag om vädret ska fortsätta vara mega kallt.

Nu är det frukost för mini, adjöss!

Kommentarer

  • cicci säger:

    ojj tycker du! ingen verkar tycka att han varken är lik mig eller fredrik... hur går de med er skrutt? :)

    2012-01-15 | 16:49:06
    Bloggadress: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: