kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

FUNDERINGAR

Kategori: Allmänt

Det är mkt som rullar runt i skallen nu..

Snart ska jag bada lilleman och sen ska vi fortsätta mysa under täcket och smörja in oss med olja och lotion, det är nämligen gipsbbytar dag idag. Bort med det lila gipset och på med ett blått. Sen ska vi skynda oss iväg till skolan och se om min härliga studiegrupp är på samma bra humör och kan få mig på lite bättre humör, det brukar fungera ungefär så. Sen kommer mammsen in och ska äta middag med oss, kan jag verkligen behöva! Lite mammatid är väl det alla behöver under mindre bra perioder?
Tur min lilla  plutt får oändligt med mammatid! Han ska aldrig behöva ha en dålig period inte <3

Off I go!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: