kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

FEL I PLANERINGEN

Kategori: kärlekskrypet

Efter vårt BVC besök så har tankarna börjat spinna ännu mer. Jag känner verkligen inte  för att amma mer men på ett sätt vill jag ändå att han ska ha brösmjölk, men min mjölk verkar vara så dålig så det spelar nog ingen roll och dessutom känns det allt annat än bekvämt.
Han har ju fått i en månad och då har han ju definitivt fått det viktigaste i mjölken men.. Ja... Vi ser väl vad som blir i framtiden.

Men tillbaka till Edwin ;)
Han är verkligen ingen liten kille han inte :P
57,5 cm lång och hela 4800 g !!!!
I
morgon blir han 4 veckor, så gissa om våran prins har bra aptit? :P
Herreminget.

Kommentarer

  • viktoria-ensam mamma till William säger:

    Jag hade också problem med amninngen fast jag ville verkligen amma, hade för lite mjölk för de va för mycke som störde runt omkring så kunde inte må bra, så jag ammade tills de började ta slut mjölk då fick han ersättning, och ibland fick han bara ersättning. Sen när han va runt 6 veckor blev jag dyngsjuk och mjölken försvann så efter de fick han bara ersättning..

    2012-01-27 | 05:44:37
    Bloggadress: http://nattstad.se/vickan89
  • Gojj säger:

    Oj vilken stor rackare! Han har växt om mini Lova nu.

    2012-01-28 | 11:42:31
    Bloggadress: http://detlillaunderverket.blogg.se/e

Kommentera inlägget här: