kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

DRESSBOI

Kategori: kärlekskrypet

Mammas lilla hjärtegull har varit lite lagomt grinig idag/natt. Sova är ingen lyx man  kan njuta av särskilt mkt sträckvis för plutten får brist på uppmärksamhet och då är det skrik och panik ett tag :) Lilltjorven min.

Min dumma jäkla barnvagn har gått sönder! Eller.. Inte sönder, det är den där "huvan" man drar för så att det blir skydd för ansiktet, ni vet det som är längst fram på en barnvagn, kapushong eller vad man ska säga, den är glapp och vill ALDRIG hålla sig uppe så den är nerfälld hela tiden nu och hur kul är det för Edwin att åka vagn då? Det drar ju in kallvinden för tusikken! Usch så ilsk jag blir.
Mina funderingar är att antingen köpa en ny barnvagn eller försöka fixa den där rakkaren imorgon för har jag inte en fungerande barnvagn i veckan vet jag inte vad jag ska ta mig till!

Häromdagen fick plutten en cool liten dress av godfather Johnny.
Kolla va söt han är min lilla gooskiiiit! :D

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Sufletten heter de på vagnen tror ja. Vi köpte en ny vagn och drog tillbaka med den så de kunde dra åt nitarna så den inte faller ner sjukt drygt är de iallafall. Om ni inte köpt en ny vagn så kan man ju säkert fråga där se säljer vagnar om de kan dra åt dem och betala en liten summa kanske. Blir ju lite billigare än att köpa en ny.

    2012-01-16 | 10:42:01
  • Emma - mamma till Loie säger:

    Är det oftast på nätterna han är ledsen ? Kan det bero på magknip ? Loie hade väldiga problem de första sex veckorna av sitt liv med magknip som gjorde att han vaknade mycket på nätterna och skrek. Det visade sig att han blev bubblig i magen av all kolsyrad dricka som jag drack. Så fort jag slutade dricka kolsyrat blev det mycket bättre sömn för oss allihopa. Kanske kan vara nå liknande för Edwin ?

    2012-01-16 | 12:07:26
    Bloggadress: http://loverfool.blogg.se/

Kommentera inlägget här: