kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

DÅLIG UPDATE

Kategori: Allmänt

Ja nu har jag extremt dålig uppdatering på bloggen, men vi har haft väldigt fullt upp.
Det har varit inläggning på BB i 5 dagar och sen har det i princip varit folk här hos oss hela tiden så det har inte funnits tid till bloggning.
Nu har nog det mesta lagt sig och kommande vecka kommer att bli ett försök till lite rutiner så det är klappat och klart när skolan börjar den 16.e.
BVC ska komma på hembesök imorgon och sen hoppas jag på att få läka ihop så att jag klarar av att ta mig ut med barnvagnen, den är ju fortfarande orörd så gissa om jag längtar galet mycket att få ta ett race med den!

Sen har min telefunk kolapsat. Jag slår på den men den stänger av sig själv så jag vet inte vad som skett. Jag har en del samtal att ringa så jag antar att jag får sno darlings lur och ringa de mest behövande samtalen. Sen få jag försöka fixa en ny telefon så folk får tag i mig och så jag får tag i folk.
Inte för att jag har något behov av det just nu men det kanske kan behövas någon dag framöver.

Nu måste jag kolla maten, man måste ju tydligen äta minst lika mkt nu som då man är gravid för att underhålla amningen. Känner mig dock ändå rätt nöjd över att ALLA mina gamla kläder passar, jeansen fick jag på mig 5 dagar efter förlossningen så I feel goood ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: