kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BAJSTRÖJA

Kategori: Allmänt

Ja min lilla prins är inte som alla andra småttingar. När man hör om de ammande barnen som bajsar typ en gång i veckan eller möjligen 3 så tänker man ba: Wow, sjukt skönt och ekonomiskt!!
Min lilla bebis, han bajsar ungefär 3 ggr i timmen! Näe, inte så mkt, men det är blöjbyte kanske 10 ggr om dagen om inte mer vissa dagar!
Som om det inte vore nog att vi ska byta blöjorna så måste vi dessutom oftast byta kläder på han för det kan ju tydligen inte hålla sig i blöjan, näääääråååå! Ligger man och myser med Edwin på magen då han ligger i blöja eller body så kan du räkna med att få dig en släng bajs på magen. När det hände mig så hade jag ju på mig en vit tröja som numer inte är vit.

Intressant info såhär på kvällskvisten va? :P

Jag ska nog ta och borsta gaddarna innan pyret ska ha nattmaten och sen ska vi sova. Har ju både inskrivning på skolan och en del att göra på sjukhuset imorgon. Lillknyttet ska röntgas och sånt... :-S

HA DÄÄÄ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: