kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BAJSBEBIS

Kategori: Allmänt

Herreminget vilken liten bajsbebis vi har skaffat oss ;)
Inom loppet av 30 minuter så hann jag byta 4 bajsblöjor, överfulla! Så jag vet inte om det är nå fel på pluttens mage eller om det är racerbajs för hela slanten med den här gullungen.
Jag trodde det skulle bli en bebis som bajsa typ 1 ggn i veckan, men istället kör vi på ett paket blöjor varannan dag. Inte coolt :P Iaf inte ekonomiskt. Tur att maten inte kostar ngt för honom, ÄN.
Kläder är inte heller någon bristvara så på de ställena är man garderad så jag antar att man kan unna sig flera paket med blöjor i veckan då :P

. Dammsugarn har tagit ett varv runt golven och nu tänkte jag faktiskt baka lite chokladbollar, eller.. Näe, efter 2 timmars prommis är jag nöjd med lite eftermiddagsmys innan pappsen kommer hem och tar över så jag får laga lite mat.

Adjöken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: