kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

ÄNTLIGEN REN!

Kategori: kärlekskrypet

Jag känner att det där med att försöka hinna med en dusch varje dag är ganska kört för min del. Det blir så mycket annat som ska göras och som måste göras och för att inte tala om så är energin inte alltid med.
Nu har jag äntligen fått duscha och länge dessutom så nu njuter jag av att vara ren ;)
Haha tänka sig att en dusch kan vara värd så mycket!

Idag har vi haft det lugnt och skönt jag och Edwin. Lite prommis, lite handla och lite mys såklart! Imorgon är det en dag i skolan som gäller och sen bär det iväg till BVC för läkarbesök. Underbara tisdag right.
Sen har vi onsdag och då är det fler läkare som ska träffas, nämligen barnläkaren på ortopeden och givetvis våran favorit gipstekniker :P
Det är faktiskt trevligt där uppe på sjukhus besöken. Dom är så roliga och allt går så bra nu så det är en ren fröjd att knata iväg på de där tiderna.

Nu ska jag äta ananas och njuta av en liten stund lugn. Adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: