kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

15 OCH SOLO

Kategori: Allmänt

Efter en mkt trevlig dag med besök av Jezzica och NS och deras lilla vilde, Wille, så har vi återigen en kväll att "se fram" emot på solokvisten.
Thaimat, kaffe, delikatobollar, nödvändigt surr och massa bus gör dagen lättare och roligare så det ska definitivt göras om, dock utan thaimaten för den höll inte riktigt måttet i kvigornas munnar ;)

Känner lugnet som vanligt och det är inte många knop som görs men det hade varit trevligt med lite sällskap, kanske får jag testa ringa någon nästa helg och se om det finns nån som är sugen på att leka med mig och bebis. Jag kan ju inte bara förvänta mig att folk ringer mig och vill leka, här måste tas egna initiativ ;)

Imorgon ska jag och Gojj leka med varsin bebis, OM det inte dyker upp något som ställer in våra planer. Det kan ju lätt bli så med bebisar och virriga pannor :P Men annars ser jag väldigt mkt fram emot det! Babe lär väl vara bakis så nånting måste ju roa jag och Edwin ;)

Näe, nog med detta. Kanske är det blöjbyte på gång och lite mer bubbelvatten till mammsen.
ADJÖKEN

Kommentarer

  • Viktoria säger:

    Jag och william älskar små bebisar och gör sällan nått på helgerna så ring mig =) :P

    2012-01-15 | 12:42:28
    Bloggadress: http://nattstad.se/vickan89

Kommentera inlägget här: