kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

STAY BY

Kategori: kärlekskrypet

Jag har lite fullt upp, fast ändå inte, så bloggandet blir lite lidande.

Det är trötta dagar då nätterna är nästan helt fyllda med gnål från pysen. Han har så ont i magen, den är alltiid helt spänd och jag tycker inte att magmassage hjälper särskilt mycket. Något som dock hjälper är en lavemangsventil i rumpan som jag fick ett tips om. Det var extremt bra men väldigt synd att jag inte fattade att det är engångsvara.
Det finns en särskild ventil för dessa "kolik-problem" som det kallas, Windi heter den, men det finns ju givetvis inte att köpa här uppe. Får isf beställa men det tar ju ett tag också, så tills det kommit med posten så är det lavemangspiparna som gäller.

Jag har börjat missbruka kaffet lite på mina ensamma mornar, nu måste jag hugga i igen för det verkar inte som om jag och pysen ska mysa nå mer. Han är pigg och alert så det är väl bara jag piggnar till också ;)

Sen har Whitney Huoston dött. Jaha? Tråkigt men det finns väl större problem att lägga uppmärksamheten på ttycker jag. Enligt mig så är hon inte i närheten av att ha skrivit samma musikhistoria som Michael Jackson, Johnny Cash eller någon annan riktig legend som gått bort. Hon var bara en diva med bra röst som gjorde ett par bra låtar, en hyffsad film och sen skaffa sig en riktig pajas till karl och förstörde livet.
Jag tycker hon ha en handfull bra låtar men inte mer än så.
Skönt för hennes egen del att sluta kämpa i motvind, hon verkar ju inte klara det särskilt bra ändå.
Kanske jag låter lite arg,bitter och hemsk men alla kan inte vilja "hedra" Whittan..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: