kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SJUKHUS

Kategori: Allmänt

Återbesök på sjukhuset blir det idag. Ska få höra hur operationen på måndag kommer att gå till så det blir intressant men nervöst.
En sväng på skolan och fixa med en del saker ska också ske och sen blir det bara hemgång. SKÖNT.
Hoppas snöfallet avtar något så jag slipper ploga min egen väg med barnvagnen. :P


Sen ska vi säga GRATTIS till Jezzica och Jonas som har fått världens finaste lilla tös!!
Tusen kramar till er!!

Nu ska jag bälja kaffe innan vi gör oss i ordning.
Kanske ska jag äta något till frukost eller lunch idag, glömde ju bort det
igår så det blev lite yrt i huvudet och svagt i benen men det få jag bättra på idag
när vi ska vara ute så mycket :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: