kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

PSYKBRYT

Kategori: Allmänt

Ja imorgon är det massa saker som ska göras. Jag ser som fram emot det. Jag gillar ju att ha saker och ting att göra på dagarna, särskilt när bejben jobbar och tränar efter jobbet, då tar det ju längre tid innan han kommer hem så då är det skönt att ha saker och ting stående på schemat ;)

Jag ska dessutom lämna tillbaka massa kläder på H&M imorgon. Jag är ju tammefan för tjock för allt! Antingen har jag blivit en tjockis eller så har H&M fått extremt små storlekar. Känns ju som att man få börja kolla på BiB avdelningarna snart, SUCK!
Jag måste hitta nå fint till dopet. Ska ju dessutom försöka köpa det där fina bandet till dopklänningen. Jag ska köra på grönt band till min prins. Orka vara originell och köra på blått, nej! För Edwin blir det grönt och skönt! Jag och darling ska köra på svart och lila så det kommer bli ett så fint färgglatt dop.
Undra om jag ska köra dresscode NEON på gästerna? ;)

Nu är det sängen, mammsing och pappsing är tlööööööött

Kommentarer


Kommentera inlägget här: