kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

PROVER I OÄNDLIGHET

Kategori: Allmänt

Är det inte lilleman som ska vara med om prover och tester så är det jag. Nu har jag äntligen satt denna boll i rullning och med lite tur så kommer det att fungera bra med den kommande medicinen.
Usch va less jag är efter alla tester idag, sjukt jobbigt måste jag säga men nu är det över iaf och det jag kan se fram emot i testväg nu är blodtryck och det kan jag gå med på.

Givetvis så fanns det inte Althera till prinsen på apoteket. Får hämta ut det på torsdag istället och som om inte det vore nog så har Vistaprint gjort fel i min beställning av dopkort. Jag ville ha korten glansiga men fick dom matta. När jag tog upp det med dom så erbjöd dom mig bara massa jävla rabatter till nästa beställning.. JO JO! SOM OM det blir en nästa beställning?! NÄÄÄÄ!

Suck, pust och gröna bönor, inget att göra åt så nu får jag skicka iväg dom i alla fall. gissa om jag har skrivkramp i handen av allt handskrivande av adressser. Jisses!
Men snart så är allt klart :)

Nu ska vi mysa innan jag börjar med maten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: