kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

PANCAKE DAY

Kategori: Allmänt

Idag ska jag inte göra alltför många knop. Ta upp tvätten, sortera och vika in där det ska vara, köra en sväng med dammsugare och möjligen moppen om tiden finns till. Jag måste göra massa pannkakor för vi har mjölk som går ut idag och ägg. Sen blir det att posta paket, ringa BVC iGEN, ringa BM, gå på babymassage, möjligen träffa syrran och systersonen och sen ska jag och darling på hemligt uppdrag!
Jag är så exalterad över det så oj oj oj :)

Sen blir det en snabbkaffe hos Magda och hemgång där vi kommer få besök av darlings syster och kusin. Mycket trevliga planer! Om nu dessa håller återstår att se men så är det planerat iaf :P


Igår sorterade jag babykläder också så nu är det bort med mini-kläderna och fram med storlek 62 och uppåt. Vårt lilla pyre som på fredag blir 7 veckor, kunde redan förra veckan använda stl 62, han växer ju så det knakar :D

Kommentarer

  • cicci säger:

    ja han väger väl 4220 nu :) lill goset.

    men det blev dubbel E är erik ett släktnamn?

    2012-02-17 | 11:07:45
    Bloggadress: http://ciccimodel.blogg.se/
  • cicci säger:

    ja erik finns på min sida av släkten :)

    skulle vara väldigt roligt att jobba där :) Men vi får se det är säkert en hel del som ska på intervju så jag ska nog räkna med att inte få det då blir man i varje fall inte besviken :)

    2012-02-17 | 15:34:33
    Bloggadress: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: