kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

KVÄLLSFUNDERATIONER

Kategori: Allmänt

Det spinner på i hjärnkontoret rätt häftigt när man är solo. Jag vet att det inte är särskilt bra att fortsätta låta tankarna spinna på i högvarv, man hamnar bara på dåliga ställen, men det är så svårt att sluta. Jag ska dock bättra mig! Får inte ut något av att tänka ändå, det ställer bara till det för mig, men det var ju inge nytt!!

Jag känner mig lite deprimerad över spegelbilden. Jag funderar på en diet men har för dålig karaktär att hålla en sån så kanske att jag ska sluta äta bara? Då menar jag alla onyttigheter jag trycker, för det är tammefan det jag lever på! Snask och gotta varje dag! Det här är dock första NYTTIGA dagen så lets keep it up!

Har t.om hunnit med att börja köra plankan varje kväll också, nog för att det bara gått 2 kvällar men det är en början. Jag orkar ju tusikken nästan lika mycket som innan jag blev gravid, det är positivt! Kanske man slipper se ut som en strandad val med en däcksamling på magen till sommaren, hoppas!!
Så fort jag får så blir det att börja springa igen. Jag undrar när jag ska knata in på gymmet och införskaffa mig ett kort? Jag har då lovat mig själv och lilla Ed, att det ska bli MINST en halvtimmes promenad varje dag oavsett vilket väder vi har. Ed går ju att skydda med filtar, kläder och allt annat så det är bara för min fisförnärmade tjockröv att pallra sig ut varje dag. Jag tror jag börjar imorgon redan! I will walk home from school!


Jag längtar till våren då det drar igång Mamma Boot Camp. Det ska jag verkligen testa på! Har vela gå på military bootcamp hur länge som helst men givetvis kom jag på det när jag hade en bulle i ugnen så det var ju inte så lyckat..

Ja ja, kvällsrabbel!! Nu är det sängen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: