kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

Jag kan inte påstå att sjukhuset har alltf...

Kategori: Allmänt

Jag kan inte påstå att sjukhuset har alltför roliga och tidsfördrivande aktiviteter, inredning eller utrustning. Här på Barn 2 så har vi ett stort rum med tv men inga roliga kanaler. Jag inser ju nu att jag kommer ått missa flera avsnitt av Unga mödrar som jag älskar att hata! Vad ska jag nu spotta på vid middagstid? Dom där danska tjejerna är ju rätt korkade och brukar kunna underhålla ganska duktigt men jag få vänta tills onsdag med att se nått skoj. Nu sitter vi och väntar på narkosläkaren men han verkar ha glömt oss. Vi ha ju förresten vägt lillen och han väger hela 5810 gram och är 61 cm lång! Ingen plutt längre inte! Ne om man skulle försöka vila lite. Blev inte så mkt sömn i natt så vi få väl ta igen det idag/ikväll. Adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: