kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

ITS COLD AROUND HERE

Kategori: Allmänt

Gud i himmelen vilka minusgrader vi har! Varför varför!!?? Jag som ville slippa detta elände men icket!

Vi har en dejt med ortoped och gipstekniker idag och sen ska vi skynda oss hem! Ska försöka få nån nytta gjort i skolarbetet och sen ska jag t.om försöka baka! Jag är så sugen på chokladbollar och det är världens enklaste sak att göra men gud så lång tid det tar för mig att få tummen ur.

Håller på att dra hem Breaking Dawn del 1 så jag hoppas jag får se den i helgen. OM jag får leka med Ed själv så ska vi ha myspys framför teven med chips och bubbelvatten och givetvis Breaking Dawn. Gud va jag längtar!

Nu ska vi ladda och samla krafter för att orka med att ta oss ut i kylan idag. Burr!
Adjöksss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: