kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

IT NEEDS 2 BE DONE

Kategori: Allmänt

Ja saker och ting måste göras trots att tråkiga saker sker.. :(
Jag tänker på min älskade morfar som gick bort i natt. Det hände fridfullt i sömnen och det är jag tacksam för.
Vila I Frid


Saker måste göras ändå! Idag har jag fixat allt med skolan och äntligen är det över med det stök och böket. Gissa hur skönt det känns?
Närdistans kurser:
Första kursen,  Etik och livsfrågor och sen psykiatri efter det känns himla bra.
Som om inte detta vore nog så ska jag söka en Heldistans kurs på Hermods och få börja den i slutet på maj och in i juni, det blir Psykologi A. Den ingår i min utbldning men eftersom jag nu är mammaledig när alla andra läser den så tänkte jag ta igen det med att läsa över sommaren. Det är bara en 50 poängs kurs vilket innebär 2-3 veckor om jag läser på 100% så det ska nog gå bra, hoppas jag.
Magda ska bidra med hennes anteckningar och bok så det är jag tacksam över :)

Dessutom har jag testa åka barnvagn i rulltrappa idag. Magda hjälpte mig komma över rulltrappeskräcken men ack det gör jag inte om! Inte åka UPP i en rulltrappa iaf, usch va hemskt det var!


Nu ska prinsen äta och jag ska smaka på en kaffekopp Adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: