kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

IMPORTANTE

Kategori: kärlekskrypet

Jag känner att jag har lite viktigare saker för mig än att blogga lika mycket som jag brukar.
Lilleman är under isolering för om han blir sjuk innan tisdag så får han ju inte opereras och det skulle vara tråkigt om vi måste skjuta på allt ännnu längre.

Han har då blivit en stor kille nu, Hela 7 veckor är han och piggare än nånsin!
Vi gör morgon kring 7 tiden och då är han så pigg och alert och vill bara ligga och skratta och jollra på, det är så mysigt! :)
Det går så himla fort för dom små liven måste jag säga :)

Idag ska jag nog försöka få oss lite pigga och fräscha i form av en husstädning och lite god och nyttig mat. Kanske till och med en promenad så jag kan handla lite gott oc nyttigt?
Jag som egentligen bantar fick nå dille på naturchips igår och lite naturgodis så det är ju rakt åt fanders med min vikt. Jag kommer va ett daller for fucking ever känns det som..
Skit vare värt! Nu ska vi skratta lite åt teven, den är sjukt rolig ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: