kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

DUKTIG SVENSKA FLICKA

Kategori: Allmänt

Hujedamig så jag har hunnit med grejer idag! Ut med pyret strax efter 9 och mot tanten, alltså hon jag ledsagar. Sen tog vi en kaffekopp innan vi gjorde stan. Där sprang vi omkring på affärer tills klockan var 13.30. 14.00 lämnade jag av henne och mot stan igen för då var det Gojj som ville leka. Hon hade dessutom med sig en liten matburk som Edwin skulle få för jag har inte hunnit hämta ut maten till honom, får lov att göra det imorgonbitti innan jag åker till psyket för ett läkarbesök.
Jag ska ju få börja på min medicin, concerta, så nu är det dags att göra om alla prover för dom jag gjorde innan jag blev gravid är inte giltiga längre. Så det blir läkarbesök, EKG, EEG, MR och UP som ska göras. Himla trevligt... NOT!
Men det blir nog bra när medicinen börjar verka. Kanske jag också blir normal :P

Jag har då hittat mig en fin liten omlottklänning på rean på Åhlens och en ny PJ till Ed. En liten robot pyjamas blev det och så himla söt han kommer att bli i den. Ikväll åker den på!

Nu ska jag fortsätta med maten medans svanken inte värker alltför smärtsamt. ADJÖ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: