kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

AVSLUT

Kategori: Allmänt

Nu är det inge mer skola på hela 6 veckor! Känns faktiskt skönt! Det ända jag måste komma ihåg att göra nu är att spika in ett datum så jag kan gå tillbaka till skolan och anmäla mig till ännu en kurs på närdistansen, men det går nog bra ska ni se. Jag vill läsa psykologin i sommar på distans, mest bara för att min mammapeng är så värdelös och sen för att jag vill läsa så mycket som möjligt så jag blir klar så fort som möjlgt.

Ikväll blir det nog en lugn kväll. Har inte alltför mycket ork till stånk och stök. Jag ha köpt vindruvor som jag ska smaska på, försöker ju banta så det är det ända nöjet man har nu för tiden... vindruvor..
Jag hoppas pappsing Erik vill mysa med jag och Ed ikväll. Imorgon kanske humöret, energin och intresset för att göra annat än mysa stiger men ikväll är det lugna gatan och mängder med mys!

Jag ska sitta i mina nya, flashiga pyjamasbyxor hela kvällen så jag hoppas det inte blir några oväntade besök :P

Äsch, så ovärt inlägg. Adjöken adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: