kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

2MORROW

Kategori: Klumpfoten

Imorgon skriver vi in oss på Barn 2 för inläggning. Det blir ju operation på tisdag och jag är så nervös så oj oj oj.. :S Men dom är ju duktiga nu för tiden så jag hoppas att vår lilla Ed klarar narkosen bra, det är mest det som dom mljligen oroar sig för och därav får vi mest troligt stanna tills på onsdag. Jag vet inte vad jag känner för det. Det känns ju säkert med tanke på att man är en knapptryckning från en läkare/sköterska men samtidigt så hade det varit så skönt att få ta med mig lilla pyret hem och mysa ner oss i storsängen och bara ha det varmt, gott och skönt tillsammans med pappsen när ha slutar jobbet men vi ser väl vad som händer.
Sjukhussängarna var ju ingen höjdare när vi låg på BB men kanske är det andra shysstare sängar där vi ska bo? Vilket jag inte vet än om det blir Barn 4 eller anhörigrum eller vad som nu finns. Det kanske är samma sak?

Ikväll ska jag packa mat och kläder till jag och Ed så vi klarar oss, och kanske något som kan underhålla mig under de långa timmarna som tiden mest troligt kommer att stå stilla. Eller, det kommer då kännas som det för det brukar det göra på sjukhus.

Ja ja, åter till våffelgräddningen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: