kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

2012-02-27 early morning

Kategori: Allmänt

Gud va lat jag har varit på att blogga. Jag brukar inte bloggandet lida men nu har det tagit fart i latmask-beteende.
Det ska bli bättring!

Idag har vi en dag med jobb framför oss. Ska försöka hinna på BVC efteråt och hämta ut receptet på Althera  så lilla mannen kan få sig lite mer mat denna månad.
Idag är även den dag jag, återigen, har bestämt mig för att börja banta. Jag blir ju fan bara tjockare och tjockare så nu jäklar få jag ju ta tag i detta. Har gått upp 1,5 kg på 2 veckor och jag som hade varit så duktig och gått ner några kilon innan detta missöde så nu är det bara att köra igång igen. SUCK.
Varför kan ma inte få va en av dom som kan äta ihjäl sig och aldrig bli fet? Näääerååå... Allt ska sätta sig på de mest osmickrande ställena... Blir inte lätt att hitta något fint till dopet om man ska se lika gravid ut igen!!

Nog om mig och mitt fettproblem.
Min lilla parvel har vuxit som bara den! Han är megastor, och megatung! Flera kilon väger han, närmare bestämt 6 !! Helt sjukt. Har lite svårt att hitta bra pyjamaser åt honom, ska kika lite på kapphal idag när vi är på stan men jag vet inte ja.. Jag vill helst ha långbyxor med fötter och som går att knäppa upp helt ner till fötterna på båda benen. Helst för att hans gips gör det lite svårare att ta PJ´s med tajta muddar på benen.
Iofs så ska han inte ha gipset forever så kanske jag ska  nöja mig med de jag har, om 3 veckor får vi ju ta bort gipset så..

äsch bara. nu ska jag försöka klä på mig och sätta på ansiktet innan Unga Mödrar :P tjoflöjt!

Kommentarer

  • Miranda säger:

    malin hade många pj med fötter ifall du vill ha dem :)

    2012-02-27 | 18:48:00

Kommentera inlägget här: