kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

15 & 5

Kategori: Allmänt

Jag måste erkännna att jag trodde aldrig att jag skulle stöta på så trevliga tjejer när jag började skolan. Hade,som vanligt, förutfattade meningar och hat mot alla kvigor i klassen, men jag har hittat inte en utan flera supertrevliga tjejer som jag verkligen gillar! Det är så skoj att ta sig till skolan, t.om sånna här kalla dagar. :)

Jag har varit och införskaffat lite proviant till helgen, som ska spenderas inomhus i total isolering. Fyballa, jag vägrar kliva utanför dörren igen!
Det är ju egentligen planer på att ha en mini-reunion imorgonkväll på dalen, men jag vet inte riktigt. Får se hur jag känner imorgon. Det hade varit sjukt kul men det känns inte alls kul att försöka ta sig dit. Bussar+minusgrader=inget jag gillar. We´ll see, we´ll see ...

Annars är mitt lilla knytte 5 veckor idag :) Tiden går fort när man har roligt ;)

Adjöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: