kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

CHECK

Kategori: Allmänt

Nu har jag införskaffat mig en redig vintermössa samt en overall som banne mig ska tåla kyla! Edwin ska inte behöva frysa i vinter! Didriksson is the shiet! ;)
Nu ska jag köpa en åkpåse, en allround blire nog, möjligen en everest från stadium. Helt OK pris, 349:-, så det borde räcka. Har ju dessutom fotsack på vagnen att täcka över ännu mer med om det skulle behövas plus en hel del filtar så frysa kommer han nog inte att göra :D

Ska köpa ett par didriksson vantar från tradera och sen är det klart för vintern här hemma! Inte för än i Januari behöver jag bekymra mig om skor, för det är ju då han förhoppningsvis slipper ortosen.
 
Har någon annan fixat vinterns alla behov i klädväg åt dom små än? :)
 
Här är bilder på Edwins vinter outfit ;)
 
 
bilder lånade från google.

Kommentarer

  • Linda säger:

    ja håller på till lowan och ilias, ilias ha fått en blå pop overall och lowa ska ha ilias gamla gröna från lindex så till lowan letar jag bara en mössa i choock rosa och ilias ska få nya vinter skor men väntar så länge som möjligt med dom som dom ska räcka hela vintern frågan om han ska ha 25 eller 26

    jag använder vantarna som dom bruka ha på nolia dom är bäst sedan kuoma skor.

    Himla smidigt att lowan och ilias kan ha samma fast int så konstigt då hon är 7 cm kortare än va han va i samma ålder helt perfa

    2012-08-17 | 15:28:46
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se

Kommentera inlägget här: