kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

VÄRK!

Kategori: Allmänt

Jag har redan ont i magen och för att inte tala om min ryggvärk! Det här blir bara jobbigare och jobbigare.

Jag tjuvstartade tvätten och har nu hunnit med de 2 första, nu är det bara 3 kvar. Sen måste jag skynda mig till bunkern, ner på stan, tillbaka på teg, ta tvätten, ut och cykla igen för denna gång är det handling av presenter och mat ska som fixas. Sen blir det hem till tvätten igen innan det blir dags för att laga mat och matlådor och sen blir det att packa med det som ska med på jobbet.
Helvete vad jag hatar att stressa! Det här gör jag aldrig om kan jag lova!
Jag får så jävla ont i magena och humöret sviker att jag har nästintill lust att ställa in hela skiten och andas ut. Det här kommer ju bara eskalera!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: