kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

VA VA?

Kategori: Allmänt

Vad var det jag var så stressad över igår att jag fick både magknip, ångest och yrsel? Idag har jag ju ingenting att göra.
Ska börja jobba kl 18 iofs men förutom det så är allt klart. Jag har städa, tvätta, fixa med resor och boende thanks to Matilda! Och imorgon efter jobbet så tänkte jag att jag direkt skulle cykla till Östra för att skriva in mig men innan så gör jag ett stopp på stan och arb.förmedlingen för att fråga vad det är frågan om när dom säger till CSN att jag inte kan få studielån för att jag tydligen går på F-kassan.? Helt skumt och snurrat så nu blir det en utskällning i deras riktning så att dom kan ge CSN korrekta uppgifter så dom kan godkänna mitt ansökan och jag kan börja få lite kosing på så vis samtidigt som jag börjar plugget till veckan.

Nu tror jag nästan att jag ska ge mig på att ligga i den nybäddade sängen och njuta av flera timmar med lugn och tv så att min rygg får vila upp sig innan det är dags för jobb igen.
Imorgon blir det dessutom en extra timme på jobbet så då avslutar jag veckan med 17 timmars pass och sen kanske jag får turen att träffa svärmor som är uppe och hälsar på? :D Kanske vi kan ta en fika eller åka runt i affärer, det hade varit förträffligt roligt måste jag säga. :)
Gå och kolla på lite kläder och prylar gör en bara gott!! :)

Ladda kameran ska jag göra och sen lägga mig i sängen och vila my back. Adios !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: